تبلیغات
یاددهی و یادگیری - نمایش آرشیو ها

آموزش، فرهنگ است. فرهنگ، کیستی است.
گونه شناسی برنامه های درسی
دکتر علامحسین شکوهی
شور و شعور فلسفه؛ ب. اف. اسکینر
شور و شعور فلسفه؛ نوام چامسکی
شور و شعور فلسفه؛ لوسیمونوویچ ویگوتسكی
شور و شعور فلسفی؛ پال ریكور
شور و شعور فلسفه؛ ویلهلم دیلتای Wilhelm Dilthey
شور و شعور فلسفی؛ فردریك نیچه(Nietzsche, Fridrich)
فرهنگ و تربیت
موانع ششگانه تغییر یا اصلاح آموزشی
سؤالات آقای نادر صفایی و جواب های من!
راهنمای سنجش و ارزشیابی آغازین
راهنمای کاربردی روش های نوین تدریس
سیری در مفهوم ملاحت
تو را دوست دارم ...
روز به خیر
درس­های هنر برای تربیت بی هنر:راه­کارهای هنر برای اصلاح تعلیم و تربیت
هنر چیست؟
وضعیت سواد در ایران
روش های نوین ارزشیابی
گزارش عملکرد استان ها در آموزش چندپایه
گزارش عملکرد استان ها در آموزش چندپایه
ذهن تربیت یافته ٍٍEducated Mind
شهیدان
مرگی نابرابر
شناخت سبک­های یادگیری دانش­آموزان راهبردی کارآمد برای اجرای برنامه درسی
نمی دانی کجایم من!
شبگرد، ترانه ای از احمد کایا
باران
مشاغل مفید برای جامعه
حقوق کودکان
خیزش برای کودکان وطن
آموزش چند فر هنگی
هنر در دوره ابتدایی
مقدمه­ای بر ایدئولوژی­های برنامه­ی درسی
پرسشنامه­ی ارزشیابی قابلیت اجراییِ برنامه­ی درسی ملّی ایران
موانع ششگانه تغییر یا اصلاح آموزشی
نگاهی به سند برنامه درسی ملی
ماهی
درس­های تعجب در مدرسه
گزینه هایی برای برنامه ریزی استراتژیك
دلم و دلت
زلزله آمد
عدالت
دلم برای مرگ تنگ شده است ...
دلم برای مرگ تنگ شده است
سراسر شرار
تدریس مبتنی بر هنر: چرایی
گل نشکفته
گل نشکفته


  • تعداد صفحات :2
  • 1  
  • 2  


Admin Logo
themebox Logo